niedziela, 30 stycznia 2022

"Przeczucie" - Ludka Skrzydlewska

 

Tajemnicze zaginięcia, miłość i przeczucie, które może ratować życie.   

 

„Przeczucie”.

Autor: Ludka Skrzydlewska
Stron: 374
Wydawnictwo: Editio Red 2021 r.

                                                                      ***

Bardzo chciałam przeczytać jedną z książek Ludki Skrzydlewskiej, bo wiele dobrych opinii słyszałam o twórczości autorki. Zwykły romans to nie dla mnie, dlatego zdecydowałam się na najnowszą książkę, która ma być połączeniem mrocznego thrillera i gorącego romansu, a jak było?

Roxanne Sherwood dziennikarka śledcza z Nowego Jorku naraziła się wysoko postawionym niebezpiecznym ludziom. Musiała wyjechać pod fałszywym nazwiskiem do czasu rozprawy, na której ma być ważnym świadkiem. Spokojna okolica, sympatyczni ludzie, miasteczko Belleville, wydaje się idealne. Ochrania ją mrukliwy agent FBI Wesley Blake, który jest na przymusowym urlopie związanym z jego kontuzją. To ciche miasteczko ma jednak swoje tajemnice, które ciekawska Roxanne wyciąga na wierzch, a wierzenia ludzi tam zamieszkujących, mają ogromne znaczenie.

Roxanne nie umie bezczynnie usiedzieć w tym urokliwym miasteczku i znajduje pracę w miejscowej gazecie Belleville Daily. Okazuje się, że jej poprzedniczka zaginęła w dziwnych okolicznościach, choć wszyscy twierdzą, że po prostu wyjechała. Mamy więc świetne rozpoczęcie, które kusi, by poznać dalszą część zdarzeń.

Bohaterowie dobrze scharakteryzowani. Ona – niespokojny duch przyciągający kłopoty, a on – stanowczy, spokojny, choć mrukliwy mężczyzna.  Naturalne dialogi, czasem przydługie, ale pewnie po to, by stworzyć wyczuwalną chemię między mężczyzną i kobietą. Zakończenie może zaskakiwać, a na pewno jest żywiołowe i pełne napięcia.

Bardzo podobało mi się miejsce akcji. Doskonale ujęte szczegóły, by nadać miejscowości mroczny klimat, a mieszkańcy nieco dziwni, lekko przestraszeni. Pojawiają się wątki voodoo, które mają niebanalne znaczenie dla fabuły, są bardzo trafione, przyciągają swoją magiczną siłą. W powietrzu unosi się zapach mocy nadprzyrodzonych.

Ja szukałam tajemnicy, zagadki, sensacji i to otrzymałam, dodatkowo napisane lekkim piórem, które powoduje, że czyta się bardzo płynnie. Dla miłośników erotycznych uniesień również znajdą się sceny, które wywołają rumieniec na twarzy, bo agent Blake jest dobrze zbudowanym, bardzo seksownym mężczyzną, a o jego uwodzicielskie cechy charakteru zadbała już autorka.

Miasteczko, które skrywa sekrety ciekawie ujęte przez autorkę. Bohaterowie naturalni, a gdy ich temperamenty się zderzą, to iskry tak lecą, że tworzy się ogień pożądania. Zwroty akcji i elementy sensacyjne nie pozwolą się nudzić. A magia unosząca się w powietrzu i rytuały voodoo wciągają nas w świat, gdzie to, co zrozumiałe miesza się z mistycyzmem.

 

Polecam wszystkim.

 

 Książka na prezent dla… 

 

Kobiet – Erotyka, która unosi się w powietrzu między bohaterami, spodoba się niektórym Paniom. Nie zabraknie też akcji i ciekawej fabuły, każda kobieta może odnaleźć w tej historii coś dla siebie. Nie szukajmy tu mądrego przesłania, a raczej dobrej rozrywki na wieczór.

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Edito Red.


Podobne dobre publikacje:

"Wybaczam ci"- Remigiusz Mróz

"Druga twarz" - Rain Winter 

6 komentarzy:

  1. W wolniejszej chwili może się skuszę, choć wcześniej nie miałam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś. W tej chwili jakoś nie mam nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie ciągnie mnie do tej książki 🙈

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewna czy to książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem przekonana, czytałam dwie książki tej autorki i chyba tyle mi wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu książki, więc jak najbardziej jestem chętna poznać bliżej „Przeczucie”.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, porozmawiajmy o książkach i nie tylko.